VirtualBox 5.0.10 Terbaru Plus Extension Pack

VirtualBox 5.0.10 Terbaru Plus Extension Pack VirtualBox Hmm.. Untuk anda yang selalu  mendownload System Operasi, alangkah baiknya untuk mencuba dahulu menggunakan software ini, VirtualBox 5.0.10 Merupakan software yang direka sebagaimana menyerupai software VMware, yang mana fungsinya untuk melakukan pengujian System Operasi atau yang berhubungan dengan Bootable.



Seperti yang di ketahui mungkin anda sering mendownload System Operasi, lalu anda menghabiskan berpuluh puluh CD atau DVD untuk mencuba System tersebut, karana kegagalan Booting. Dengan itu adalah baik anda lakukan pengujian dahulu. Apakah sebenarnya System Operasi  tersebut Boleh Di Gunakan Atau Tidak , dan pengujian ini kita gunakan Peranti VIRTUAL, iaitu Virtual BOX. di sini anda juga dapat menginstall sampai Puluhan System Operasi dalam 1 Komputer, dengan Operating system komputer anda sebagai OS UTAMA nya.

 Konsep kerja nya , supaya lebih mudah di fahami.

 Pc/Laptop ==> Desktop=> Jalankan Software VIRTUAL BOX, => Pilih System Operasi yang akan di test ==> Tekan Install. => Selesai, dan anda bebas untuk mencuba kompenam di dalam System Operasi itu

For WINDOWS ( sudah support windows 10 ).

Size: 108 MB

Datafilehost >> VirtualBox 5.0.10 Terbaru
Solidfiles      >> VirtualBox 5.0.10 Terbaru

Password : 

Previous
Next Post »